Subject: FW: Vabariigi Valitsuse määruse 'Euroopa Komisjoni ja Euroopa Liidu Nõukogu grupierandite määruste rakendamine konkurentsiseaduse § 6 lõike 1 kohaldamisel' (grupierandid) esitamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
From: "Kohtud info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Cc: "Astrid Asi" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Dec 2024 14:09:14 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, December 9, 2024 1:19 PM
To: [email-masked]; MTÜ Eesti Kohtunike Ühing <[email-masked]>; Tallinna 
Ringkonnakohus info <[email-masked]>; Tarturk info 
<[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; Kohtud info 
<[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; 
Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; [email-masked]; Eesti 
Suurettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Kaupmeeste Liit 
<[email-masked]>; Teenusmajanduse Koda <[email-masked]>; 
Eesti E-kaubanduse Liit <[email-masked]>; Eesti Otsemüügi 
Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni 
Liit <[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>; 
Eesti Tarbijakaitse Liit <[email-masked]>; Patendivolinike 
Koda <[email-masked]>
Subject: Vabariigi Valitsuse määruse 'Euroopa Komisjoni ja Euroopa Liidu 
Nõukogu grupierandite määruste rakendamine konkurentsiseaduse § 6 lõike 1 
kohaldamisel' (grupierandid) esitamine kooskõlastamiseks ja arvamuse 
avaldamiseks

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Teie tagasisidet ootame hiljemalt 23.12.2024 e-posti aadressile [email-masked] 
või DVK kaudu.

Link EIS-i: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/9cc5710a-2556-4fe8-a76b-84523cf3a458

Pealkiri: Vabariigi Valitsuse määruse 'Euroopa Komisjoni ja Euroopa Liidu 
Nõukogu grupierandite määruste rakendamine konkurentsiseaduse § 6 lõike 1 
kohaldamisel' (grupierandid) esitamine kooskõlastamiseks ja arvamuse 
avaldamiseks

Registreerimise kuupäev: 09.12.2024

Registreerimise number: 8-1/8624-1.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee